Din nevoia unitatilor sanitare de a se alinia la diferitele cerinte de certificare, acreditare si alte controale sau evaluari interne si/sau externe, echipele de lucru, de fiecare data, au rezolvat, secvential si declarativ de cele mai multe ori, orice situatie, printr-o procedurare excesiva si cateodata haotica.
PRODUSELE SI SERVICIILE CALITAKROPOLIS POT FI STRUCTURATE PRIN TREI MODALITATI VIABILE CARE POT OPTIMIZA REZULTATELE OBTINUTE:
– produs unitar, cu pret total si termen negociabil functie de complexitatea activitatilor ce urmeaza a fi prestate
– produs cu continuitate, cu pret per luna in anul bugetar contractat;
– produs per ora, cu posibilitatea de micsorare/majorare a volumului serviciilor oferite
CALITAKROPOLIS ARE SOLUTII VIABILE cu care vine in sprijinirea colectivelor spitalicesti care se confrunta cu:
- rezistenta salariatilor la cunoasterea conţinutului procedurilor si respectarea lor
- pastrarea haotica a documentatiei din lipsa interesului fiecaruia in a le respecta
- gestionarea dificila a procedurilor implementate in unitate
- neimplicarea tuturor salariatilor in pastrarea circuitului de documente controlate
- reactie greoaie la necesitatea de a se instrui a întregului personal ( de cele mai multe ori un număr mare de salariaţi) in ce priveste identificarea documentului valabil la un moment dat
CALITAKROPOLIS este specializata in:
ASISTENTA IN OPTIMIZAREA INFORMATIILOR DOCUMENTATE SI EFICIENTIZAREA COLABORARII COMPARTIMENTELOR- CPV- 79420000-4 SERVICII CONEXE MANAGEMENTULUI
CONSULTANTA IN DEZVOLTAREA ORGANIZATORICA A MANAGEMENTULUI SERVICIILOR SPITALICESTI – CPV-73220000-0 SERVICII DE CONSULTANTA IN DEZVOLTARE
SERVICII DE SUPRAVEGHERE A PROIECTULUI DE DEZVOLTARE A SERVICIILOR SPITALICESTI –CPV – 79421100-2 – SERVICII DE SUPRAVEGHERE A PROIECTELOR, ALTELE DECAT PENTRU LUCRARILE DE CONSTRUCTIE
SERVICII DE CONSULTANTA IN DEZVOLTAREA MANAGEMENTULUI CALITATII SERVICIILOR MEDICALE- CPV- 79420000-4 SERVICII CONEXE MANAGEMENTULUI
REALIZAREA AUDITULUI INTERN DE CALITATE/CLINIC IN VEDEREA STABILIRII GRADULUI DE CONFORMITATE CU CERINTELE ISO 9001:2015
CPV- 79419000-4 – SERVICII DE CONSULTANTA IN DOMENIUL EVALUARII
Activitatea de asistenta in optimizarea informatiilor documentate urmareste
- Identificarea optimizarilor informationale din activitatea unitatii sanitare;
- Imbunatatirea implicarii personalului prin sprijinul specialistilor nostril, oferit cu obiectivitate;
- Clarificarea nevoilor de procedurare in context de ansamblu ;
- Condensarea informatiilor generate de fiecare compartiment in sensul obtinerii unor informatii documentate integrate si adecvate ;
- Colaborarea noastra cu echipa manageriala respectiva in procesul de reglementare procedurala necesar;
- Implicarea activa a colaboratorilor si sprijinirea directa a celor din compartimente, acolo unde se identifica insuficienta perfectionare a salariatilor, intr-o perioada redusa de timp si in conditiile unui buget limitat alocat perfectionarii acestora
ASISTENTA IN OPTIMIZAREA INFORMATIILOR DOCUMENTATE SI EFICIENTIZAREA COLABORARII COMPARTIMENTELOR- CPV- 79420000-4 SERVICII CONEXE MANAGEMENTULUI
CONSULTANTA IN DEZVOLTAREA ORGANIZATORICA A MANAGEMENTULUI SERVICIILOR SPITALICESTI – CPV-73220000-0 Servicii de consultanta in dezvoltare
- Stabilirea obiectivelor, a indicatorilor de performanta specifice fiecarei sectii, laborator, serviciu, compartiment din structura spitalului;
- Implementarea strategiilor si obiectivelor declarate de manager pentru institutia spitaliceasca;
- Realizarea etapelor de monitorizare in toate compartimentele/ serviciile din structura ;
- Coordonarea analizelor cu privire la eficacitatea sistemului de management al calitatii ;
- Colaborarea cu toate structurile spitalului in vederea imbunatatirii continue a sistemului de management al calitatii;
- Securizarea informationala a procedurilor operationale specifice sectiilor, laboratoarelor, serviciilor, compartimentelor din structura spitalului;
ANALIZA INITIALA A STADIULUI EXISTENT SI PREGATIREA PENTRU SOLUTIONAREA MASURILOR IDENTIFICATE PRIVIND PROIECTUL DE DEZVOLTARE
- Stabilirea din fisele de monitorizare a stadiului/ nivelului de performanta atins, specifici fiecarei sectii, laborator, serviciu, compartiment din structura unitatii;
- Analizarea etapelor de monitorizare in toate compartimentele/ serviciile/ sectiile din structura, dupa identificarea masurilor necesare pentru obtinerea unor rezultate satisfacatoare
- Colaborarea cu sefii sectoarelor de activitate in vederea implementarii masurilor si/sau recomandarilor in situatiile identificate ca cerinte de solutionat;
SUPRAVEGHEREA STADIULUI DE IMBUNATATIRE ATINS DUPA MASURILE LUATE
- Supravegherea stadiului de imbunatatire atins, dupa masurile luate cu ajutorul activitatii prestate si actualizarea fiselor de monitorizare aflate pe sectoarele de activitate respective;
SERVICII DE SUPRAVEGHERE A PROIECTULUI DE DEZVOLTARE A SERVICIILOR SPITALICESTI –CPV – 79421100-2 – SERVICII DE SUPRAVEGHERE A PROIECTELOR, ALTELE DECAT PENTRU LUCRARILE DE CONSTRUCTIE
SERVICII DE CONSULTANTA IN DEZVOLTAREA MANAGEMENTULUI CALITATII SERVICIILOR MEDICALE- CPV- 79420000-4 SERVICII CONEXE MANAGEMENTULUI
- Consultanta de specialitate pentru dezvoltarea organizatorica, functionala si in domeniu specific reglementat, a unitatii sanitare
- Functionarea sistemului de management al calitatii si imbunatatirea continua a acestuia
- Promovarea politicilor, strategiilor si obiectivelor calitatii urmarind constientizarea personalului pentru abordarea indreptata catre satisfactia pacientilor
- Pregatirea si analizarea Planului anual al managementului calitatii serviciilor medicale
- Coordonarea activitatilor de elaborare a documentelor din sistemul de management al calitatii.
- Implementarea instrumentelor de asigurarea calitatii si evaluarea serviciilor oferite
- Coordonarea activitatilor de analiza a neconformitatilor constatate cu propuneri de corectii si actiuni corective ce se impun a fi aplicate;
- Coordonarea analizelor cu privire la evaluarea riscurilor si a gandirii bazate pe risc pentru eficacitatea sistemului de management al calitati
- Asistenta la realizarea revizuirilor pentru procedurile solicitate in auditurile interne si externe
- Realizarea auditului intern in vederea stabilirii gradului de conformitate cu cerintele ISO 9001:2015 pe problematici de management sau clinice;
- Asistenta la realizarea analizei de management, sedinte interactive pe echipe de lucru;
- Asistenta la rezolvarea neconformitatilor in urma auditului de calitate / clinic
- Asistenta la auditul extern de supraveghere a sistemului de management al calitatii/ clinic de catre organismul de certificare agreat de unitate
REALIZAREA AUDITULUI INTERN DE CALITATE/CLINIC IN VEDEREA STABILIRII GRADULUI DE CONFORMITATE CU CERINTELE ISO 9001:2015
SERVICII DE CONSULTANTA/ASISTENTA IN DOMENIUL EVALUARII – CPV- 79419000-4 – SERVICII DE CONSULTANTA IN DOMENIUL EVALUARII
Realizarea ASISTENTEI IN DOMENIUL EVALUARII sistemului de management pe fiecare serviciu/compartiment/sectie conform organigramei si elaborarea documentatiei specific in grup de lucru.
- Realizarea auditului de pre-evaluare si documentarea rezultatelor auditului.
- Verificarea stadiilor de implementare ale SMC si sesizarea corectarii neconformitatilor constatate.
- Asistenta in organizarea si instruirea comisiilor specifice unitatii sanitare.
- Acordarea de sprijin logistic in vederea completarii si cercetarii obiectivelor SMC implementate.
- Identificarea si analiza riscurilor ce pot afecta calitatea serviciilor prestate de unitatea sanitara.
- Intocmirea chestionarului de autoevaluare obligatoriu procesului de auditare.
- Analiza disponibilitatii resurselor si informatiilor necesare pentru sustinerea si monitorizarea SMC.
- Executia procedurilor operationale stabilite contractual cu unitatea beneficiara si alinierea acestora la necesitatile si specificul existent.
- Revizuirea procedurilor operationale specifice standardelor de management existente.
- Participarea/ realizarea instruirilor periodice ale personalului in vederea documentarii si analizei sistemului de management al calitatii existent.
- Efectuarea tuturor demersurilor in vederea securizarii informationale a procedurilor operationale specifice fiecarei sectii /compartiment / serviciu, etc. din cadrul unitatii sanitare (OPTIONAL)
Solicita Oferta
Completati formularul alaturat si va vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Va multumim pentru interesul acordat!
Str. 1 Decembrie 1918 nr. 21
800511, Galati, Romania
Adresa corespondenta Bucuresti:
Cod postal : 020346, Sector 2
Mobil:
0728.31.80.66
0729.81.37.77
calitakropolis@gmail.com
www.calitakropolis.ro